Sidor

UNDER GUDS BESKYDD

Välkommen att dela mina tankar om Tro och Liv!

torsdag 16 december 2021

PROPAGANDAN HETSAR

Snöbär. Ofarliga.


Jag funderar mycket på varför vi är så lättskrämda. Flera inlägg kommer. Här är ett signerat "Sancta Corona".
Statistiken talar ett lugnt och tydligt språk, ändå hetsar myndigheter oss upp till en nivå av rädsla för C-19 smitta som är direkt skadlig, och som får oss att titta snett på varann.

PROPAGANDA UPPVIGLAR TILL RÄDSLA
 
Svenskarna är ett folk med hög tillit till myndigheter. Vi har inte varit indragna i krig och inte varit utsatt för propaganda som många andra europeiska länder. Vi litar på att det är sant det som makthavarna säger. 
Villkoret är dock att fakta ska tåla att granskas. Om det inte gör det, så har sanningen övergått till propaganda. Den som ifrågasätter blir förlöjligad.

Nej, snöbären är livsfarliga!!

 
Sällan har vi väl skådat en så hög nivå av rädsla i samhället. Det är skadligt för den mentala hälsan. Myndigheterna tycks inte vilja minska rädslan för viruset, utan håller oss uppskrämda, trots att statistiken visar att 99% överlever Covid-19. Endast 0,15% har dött i Sverige.

Trots detta, pågår en massvaccination där skyddseffekten är tveksam, och allt fler vaccinskador inrapporteras. Vissa landsting får inte ens nämna detta i journalerna.
Och om man tar den tredje dosen för tidigt (det måste ha gått sex månader) då ökar risken för skadliga bieffekter drastiskt.

Säger det dig något?

Risken för skador är större än det eventuella skydd sprutan kan ge mot att inte bli så hårt smittad - men smittad kan du bli!

Atletiska idrottsmän dör i hjärtstillestånd, i sviterna efter injektionerna. Läkemedelsbolagen hindrar tidningar från att rapportera. Likväl når uppgifterna fram via andra kanaler, men beläggs med en ”grå dimma” på sociala medier” med stämpeln ”Fake News”.

Allt som är sant, tåler att ifrågasättas. Allt som mörkas döljer något.
Så fungerar det i diktaturer. Sverige har tagit stora steg mot att bli ett fascistiskt land.


Har vi sagt att snöbären är farliga, så är de det!


Spikproteinet i vaccinet är det som orsakar allt fler skador. Det tar sig in cellkärnan och skadar cellens förmåga att reparera DNA. Immunförsvaret bryts ned och de naturliga skyddsmekanismerna sätts ur spel. Det är därför allt fler vaccinerade blir sjuka nu. 

Allt fler läkare ansluter sig till ”Läkaruppropet” för att få stopp för dessa skadliga injektioner. Men politikerna har fastnat i prestige och okunnighet och vågar inte lyssna på de forskare som slår larm.
 
En av dessa forskare redovisar ett ”informationssamtal” till Center for Disease Controll (CDC):
Så här lät samtalet:

Snart smäller de!



Jag: Behöver jag ta en vaccinspruta om jag redan har haft Covid-19? 
CDC: Ja, absolut! Experterna vet ännu inte hur länge du är skyddad från att bli sjuk igen efter att ha återhämtat dig från C-19. 
Jag: Okej, ni vet alltså inte hur länge den naturliga immuniteten varar. Hur länge varar immuniteten efter vaccinet då? 
CDC: Vi lär oss fortfarande och vi vet inte hur länge det varar för dem som vaccinerats. 
Jag: Jaha, men på vilket sätt är immuniteten bättre efter vaccination än efter min naturliga immunitet? CDC. Inget svar.

Jag: Hm, men forskarna vet ju att man får naturlig immunitet via T-cellsminnet i ryggmärgen och att den kan vara livslång. 
CDC: Ja. 
Jag: Förstår jag dig rätt då att naturlig immunitet kan vara längre än vaccinerad immunitet? 
CDC: Det är möjligt, men det vet du aldrig.

Jag: En fråga till: Även om jag vaccinerar mig så riskerar jag alltså att bli både smittad och sjuk? Vad är det då för vits med att vaccinera sig? 
CDC: Vi sa aldrig att du inte skulle bli sjuk… 
Jag: Men vitsen är att jag inte skall sprida viruset vidare, vilket jag alltså ändå gör? 
CDC: Suck. Du förstår inte. Slutsatsen är att så länge du är ovaccinerad som utgör du ett hot mot vaccinerade människor! 
Jag: Vilken typ av hot?? Jag är ju frisk! 
CDC. Vi lägger på nu. Klick.

   Snöbär. Smälle-bär. Ofarliga. Kolla själv.

 
Så, läs fler rapporter än du brukar. Läs på om spikproteinet och säg NEJ till vaccinationerna i propaganda-landet Sverige.
Ta det lugnt. Var inte rädd. Och för Guds skull HÅLL AVSTÅND!

 ”Sancta Corona”.

Slut citat.

Jag bildsatte med några sköna snöbär, som också kallas för "smällebär. Är du rädd för dem? Att du skall få gift på dig om du klämmer på dem?
Okunskap är den största orsaken till rädsla.

I alla sammanhang!

Och var noga med att genomskåda det som är propaganda, som har ett annat syfte än det medicinska.

H F Sturefelt.
- en del av flockimmuniteten.

Låt dig inte luras.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar