Sidor

UNDER GUDS BESKYDD

Välkommen att dela mina tankar om Tro och Liv!

onsdag 24 januari 2024

ANDLIGA SÅNGER nr 103 FÖRBUNDET

Kärleksfulla sånger.

Välkommen till Andliga sånger, utsänt från radio Sölvesborg, 92,0 MHz.
I detta avsnitt lyfter jag fram vad FÖRBUND betyder i det bibliska sammanhanget - att skapa ett rättsligt skydd runt sin relation. 

Inspirerande musik ur den kristna sångskatten flödar här i 59 minuter.
Klicka på den blå noten så startar programmet.


                         MUSIKLISTA

Signatur: Det sjunger i själen och hjärtat - CICCIE PERNVEDEN MALM

Gud, din nåd - MIKAEL JÄRLESTRAND

Älska mig för den jag är - AINBUSK SINGERS

Du som är kärleken - MIA SJÖÖ

Du är för evigt densamme - GERD EBEGÅRD

Med evig kärlek har jag älskat dig - JOHNNY SLOTTHEDEN & PULS

Ingen är som du - MÄRTA SVENSSON

Han giver och giver - EINAR EKBERG

Så helt förlåter Gud - ARTUR ERIKSSON

Tack, hjälp och förlåt - CHRISTER PETERS

Hymn till kärleken - VIKTOR KLIMENKO

Kärlekens Lov - GÖRAN STENLUND

Lev i Guds förbund!

Läs mer här om att leva i Guds förbund:

Varma hälsningar från 

- Helene F Sturefelt, programkreatör vid mikrofonen
- Jörgen Hjärtenflo Sturefelt, ljudtekniker och redigerare.

Mycket snö utanför radiostudion.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar